תריס גלילה מבודד של REHAU

ישנן לא מעט דרכים לווסת את כמות האור הנכנסת אל החדר. בין אם בבית הפרטי שלנו, או אולי במשרד, תריסים הם אחת הדרכים לעשות זאת ואפשר למצוא אותם במגוון רחב של דוגמאות, עיצובים, מידות וגם שיטות שונות לפתיחה ולסגירה.

במדינה שמשית וחמה כמו ישראל, שימוש בתריס איכותי הוא בגדר חובה וחשוב מאד לבצע בחירה חכמה, המתבססת על פרמטרים שונים המבטיחים את איכותו ואת התאמתו לכל הצרכים הקיימים.

חלונות היי-טק מציעה תריס גלילה חשמלי וגם תריס ידני, שמשלבים בין כמה יתרונות: הם פונקציונליים, כלומר נוחים מאד לשימוש ולשליטה ובמקביל גם אסתטיים מאד, ועמידים לשנים.  תריסים מבודדים אלה של REHAU הגרמנית, כוללים ארגז תריס מבודד במיוחד, הבנוי מכמה מחיצות של PVC, שביניהן אוויר.

השילוב בין חומר זה לאופן שבו בנוי הארגז, מוליד פתרון איכותי, המונע כניסה של רוחות וגם של קור מבחוץ ובכך שומר על הטמפרטורות הנעימות שבחדר. בידוד תרמי זה נחשב לגבוה הרבה יותר מהמוצע על ידי התריסים האחרים, הנהוגים בארץ, תריסים שאינם מצליחים למנוע את כניסת הרוח וגם את הקור אל הבית.

השליטה בתריס חשמלי נעשית תודות למערכת ממונעת ההופכת את השימוש בתריס לפשוט, יעיל ונוח מאד. תריס חשמלי, הכולל מנוע של חברת Somfy, חברה איטלקית הנחשבת לאחת הטובות ביותר בעולם בתחום מנועי התריסים, ניתן לשליטה בלחיצת כפתור או באמצעות שלט והוא פתרון למחפשים את הנוחות ואת היעילות המקסימלית.

תריס גלילה ידני, ניתן לשליטה באופן ידני, באמצעות רצועה מיוחדת המאפשרת את פתיחתו או את סגירתו של התריס. איכות תריס זה איננה נופלת מאיכותו של החשמלי, תודות לחומרי הגלם העמידים והחזקים מבית REHAU, הלוקחים בו חלק.
חשוב לציין שכל חלקי התריס מתחברים באופן מושלם לחלונות שלנו, והם מגיעים כיחידה אחת עם החלון המבודד שלנו ומיוצרים אצלנו במפעל בארץ.

המתעניינים בהתקנת תריס חשמלי מחיר התריס, כמו גם מחירו של התריס הידני, מושפע, כפי שניתן לנחש, ממידותיו. מחיר לתריס גלילה ידני של REHAU לחלון ברוחב של שני מטרים על גובה של מטר נע בין 2,000 ₪ ל – 2,500 ₪ בעוד שמחירו של התריס החשמלי ינוע בין 3,000 ₪ ל – 3,500 ₪.

כדי לדעת כמה עולה תריס גלילה ידני או חשמלי, חשוב מאד לפנות למומחים שלנו, המתמחים בייצור תריסים REHAU, המביאה איתה את האיכות הגרמנית, את הבידוד וגם את הפונקציונאליות, שמה דגש רב מאד על תהליך ייצור חומרי הגלם, מהם מיוצרים התריסים, ומאפשרת למעוניינים בהתקנתם לקבל מוצר מוגמר העומד בתקנים מחמירים ומספק מענה למגוון של צרכים.

מחיר תריס חשמלי וידני הוא ללא ספק פרמטר חשוב, אך לצדו יש לקחת בחשבון את איכותו הגבוהה מאד של התריס ואת היותו פתרון מבודד, הנדרש לכל חלל. את התריסים המבודדים מבית REHAU אפשר לשלב בבתים פרטיים, במשרדים ולמעשה בכל מקום שבו נדרש מענה להחשכת החדר ולהצליל אותו כראוי.

בידוד, אסתטיקה, יופי וגם איכות הם פרמטרים שחשובים לכם בתריס? רוצים להחליף את התריסים הישנים בביתכם בתריסים חדשים ומבודדים הרבה יותר, או אולי בונים בית חדש ותוהים איזה תריס מומלץ? חלונות היי-טק היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה, יצרנית מורשית של REHAU, מספקת לכם תריסי גלילה חשמליים וידניים, אותם ניתן להתקין בחדרים השונים, תוך התייחסות לכל הצרכים הקיימים.

לקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל- 02-6565575.