סגירת מרפסת לחורף

כדי לנצל את השטח היטב

כמעט בכל בית יש מרפסת. היא יכולה להיות גדולה מאד או קטנה. היא יכולה להיות צרה וארוכה או מלבנית  ורחבה. לרוב, המרפסות פתוחות, מה שהופך אותן לשימושיות בעיקר בחודשים החמים, בהם הטמפרטורות גבוהות וגשם כמעט איננו יורד.

במהלך החורף הן אינן מנוצלות והן צוברות לכלוך וגם אבק לאורך התקופה הקרה והגשומה. סגירת מרפסת לחורף היא דרך נפלאה לנצל טוב ונכון יותר את המרפסת הקיימת. מעבר למראה הנהדר שתקבל המרפסת, אפשר יהיה לשהות בה גם כשגשום מאד וקר, וליהנות מאווירה חורפית קסומה.

יתרונות רבים במרפסת אחת

כשבוחנים אפשרות של סגירת חורף למרפסת מחיר הוא פרמטר חשוב שמקדישים לו תשומת לב רבה. טווח המחירים של הליך שכזה הוא רחב וככל שהפתרונות שבהם בוחרים לצורך סגירתה איכותיים יותר – העלות גבוהה יותר – אך ההשקעה משתלמת לאורך השנים.

ישנן כיום לא מעט שיטות לסגירת מרפסת, כאשר השימוש בחלונות היי-טק מבודדים היא אחת הפופולאריות שבהן ולא בכדי. באמצעות חלונות אלה משיגים לא מעט יתרונות: זרימת אוויר ואפשרות לפתוח ולסגור את החלונות בקלות רבה, ובמקביל – בידוד מרבי. הדבר הכרחי במיוחד במהלך חודשי החורף, שבהם מעוניינים לנצל את המרפסת אך מבלי לסבול מקור או מרטיבות.

פינוק של ממש

את המרפסת הסגורה אפשר לנצל לטובת חדר עבודה נוסף, הרחבת הסלון, פינת אוכל אל מול הנוף הנהדר שבחוץ או לכל מטרה אחרת שרוצים. החלונות שבהם משתמשים עשויים מחומרי גלם באיכות גבוהה והם מבודדים לא רק מחום ומקור, אלא גם מפני רעשים חזקים. הגרים בעיר הגדולה, יכולים לשבת להם להנאתם במרפסת הסגורה והשקטה, ליהנות מכוסית יין משובח או משוקו חם ומתוק ביום חורפי קר.

מעוניינים לנצל את המרפסת שלכם גם במהלך חודשי החורף הקרים והגשומים? מחפשים פתרון איכותי, אמין ומקצועי? חלונות היי-טק, המתמחה בחלונות פי וי סי היא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

אנו מעמידים לרשותכם פתרונות ברמה גבוהה לצורך סגירת מרפסות, המשלבים בין איכות ללא פשרות והרבה מאד סטייל.

לדעת עוד