סגירת מרפסת בחלונות הזזה

יתרונות רבים

ניצול נכון של חלל יכול לבוא לידי ביטוי בתצורות שונות, ובעיקר בעידן של היום שמציע לנו מגוון עצום של פתרונות.

בין אם מדובר בבית קטן עם שטח מצומצם ובין אם בבית גדול, סגירת מרפסת עם חלונות יכולה להיות אפשרות נפלאה לניצול מקסימאלי של החלל ובמקביל להזדמנות נפלאה ליהנות מלא מעט יתרונות.

לתוהים האם אפשר לסגור מרפסת בחלונות והאם כדאי לעשות זאת עם חלונות הזזה או שמא עם חלונות זכוכית אחרים, מומלץ לקרוא את המאמר הבא.

ליהנות מרמת בידוד מרבית

יש לכם מרפסת פתוחה בבית ואתם אוהבים לבלות בה לא מעט? רוצים לנצל אותה גם בחודשים הקרים והגשומים ואולי גם לטובת אחסון של פריטים או בילוי עם האורחים? אם כן, אפשרות של סגירת מרפסת עם חלונות הזזה או עם חלונות זכוכית אחרים היא האפשרות המתאימה. סגירת מרפסת באמצעות חלונות מתאימים הופכת את החלל לחדר בפני עצמו, אך בו זמנית לכזה שהינו בעל אפקט פתוח ומאוורר הרבה יותר בשל שילוב חלונות הזכוכית.

בהשוואה לחלונות הזזה, שנחשבים אמנם לפרקטיים וחסכוניים בחלל, חלונות דריי-קיפ עדיפים יותר מבחינת בידוד תרמי, וגם מאפשרים כניסה של אור לחלל המרפסת. בנוסף, למתלבטים האם אפשר לסגור מרפסת בחלונות זכוכית דריי-קיפ או באמצעות חלונות הזזה למרפסת, כדאי גם לזכור שיש כיום מבחר רחב מאד של זכוכית, החל מזכוכית מיוחדת החוסמת מעבר של חום, וכן שלל של עיצובים המשתלבים נהדר בכל חלל.

ישנה גם אפשרות לשלב פתרונות הצללה לצד חלונות הזכוכית למרפסת, כמו תריס פנימי המותקן בין הזכוכיות (תריס שאיננו מצריך ניקוי) וכן כזה המאפשר לשוהים במרפסת פרטיות מלאה (הופך את החלון לאטום מבחינת נראות).

לפנות למקום הנכון

לפנות למקום הנכון
לא משנה באיזו אפשרות בוחרים, חשוב לפנות למומחים. על מנת ליהנות מפתרון לטווח הארוך, כזה העונה על כל הצרכים, חשוב מאד לבחון לעומק את האפשרויות השונות ולוודא שאלו אכן עונות על כל הצרכים. מומלץ במקביל גם לערוך סקר שוק, תוך התייחסות לתקציב הקיים ולזכור כי איכות עולה כסף. בכל הקשור לחלונות המשמשים לסגירת מרפסת, כדאי מאד שלא להתפשר על האיכות גם אם הדבר כרוך בהוצאה כספית גבוהה יותר.

רוצים לסגור את מרפסת הבית שלכם באמצעות חלונות מבודדים בטכנולוגיה גרמנית?

היי-טק ווינדוס, המתמחה בחלונות פי וי סי היא המקום הנכון לפנות אליו.

לדעת עוד