אפשרויות מרובות: חלון דריי קיפ מעניק מגוון

תכנון של מבנה צריך להיות מדוקדק ולהגיע לרזולוציות הקטנות ביותר של נוחות וגמישות עיצובית. כאשר חושבים על חלונות, לא תמיד שמים את הדגש במקום הנכון.
חלונות הם חלק אינטגרלי מהמבנה והם צריכים לתת מענה של אוורור, יופי, בידוד מפני רעשים ורוח, נוחות ניקיון ואופציות פתיחה מרובות.

בחיפוש אחר חלון איכותי
מגלים כי חלון דריי קיפ מסוגל לתת את המענה המושלם

מדובר בחלון שהפונקציונאליות שלו עולה רק על היופי והיעילות שלו. חלון דריי קיפ הוא למעשה חלון שכולל מנגנון שפותח את הכנף פנימה על ציר או בהטיה מלמעלה.

כלומר, ניתן לייצר שתי פתיחות במנגנון אחד.
המונח דריי-קיפ מקורו בשפה הגרמנית, שפירושו "סובב-הטה".

לחלון דריי קיפ של חלונות היי-טק – מנגנון פרזול איכותי של חברת ROTO FRANK  הגרמנית, אשר בנוי בצורה כזו, שבכל צדדי הכנף ישנן נעילות שאוטמות בצורה הרמטית את החלון. כלומר הן מצמידות את הכנף למסגרת שלה, וגם נותנות הגנה גבוהה נגד פריצות.

נושא הפריצות הוא רגיש מאוד לעתים, וכאשר יש חלונות שנותנים את ההגנה הזו, זה מוסיף הרבה רוגע.

הפתרון האידיאלי

יתרון גדול נוסף בדריי קיפ הוא אפשרות הפתיחה הגדולה, ומנגד – אפשרות אוורור בהטיה בצורה מבוקרת מבלי לסבול מרוחות פרצים. יש הרבה חלונות שפתיחה שלהם מכניסה רוח פרצים חזקה במיוחד, אך עם חלונות דריי קיפ במצב הטיה – האוויר נכנס באופן מבוקר.

פתיחת דריי קיפ ניתן ואף מומלץ לתכנן גם בדלתות מרפסת, וליהנות מאותו ביטחון נגד פריצות, ואותה אופציה לשלוט ברוחות הפרצים. המנגנון של דלתות דריי קיפ יכול להגיע לגדלים של גובה עד 240 ס"מ ורוחב 140 ס"מ ובכך לתת לאנשים אופציות מגוונות מאוד בנוגע להתקנה ועבודה עיצובית מסביב לחלונות עצמם.

בכל העולם מאמצים כיום את חלונות הדריי קיפ ומדובר בסוג הפתיחה הנפוץ ביותר, ואף כזה שנחשב לסטנדרטי באירופה. הרמה הגבוהה של הבידוד והאיטום המקסימליים מתאפשרים בזכות מערכת כפולה של גומיות EPDM הרמטיות.

בחלון מסוג דריי קיפ ניתן להגיע ליחידת זיגוג בעובי של עד 32 מילימטר, כך שהבידוד יכול להיות כמעט אבסולוטי, ולתת ללקוח את האפשרות ליהנות משקט, ביטחון, ומינימום של רוחות פרצים טורדניות. רמת הבידוד והאיטום של חלונות הדריי קיפ הן מקסימליות, וזה מה שהרבה אנשים מחפשים כיום.

במדינה בה הבנייה הפופולארית ביותר היא לגובה, ובכל בניין יש עשרות שכנים, הרצון לייצר שקט וביטחון עולים על הרבה דברים ולכן, חלונות דריי קיפ מספקים את הפתרון האידיאלי, גם לטווח הרחוק.

מעוניינים לשלב בביתכם חלונות דריי קיפ בדגש על אסתטיקה, יופי וגם איכות ברמה גבוהה? חלונות הייטק היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה משלבת בפתרונות השונים שהיא מציעה טכנולוגיות מודרניות חדשניות ומענה נקודתי לצרכים שונים. מוצריה עומדים בסטנדרטיים גבוהים ומבטיחים מענה לאורך שנים.

לפרטים נוספים אודות המוצרים והשירות, לחצו כאן ולקבלת מענה לשאלות נוספות, התקשרו לטלפון 02-6565575