גם חיסכון בחלל וגם בידוד גבוה: חלון הטה-הזז

כמעט כל אלמנט שמתווסף בימים אלו למבנים, נבנה במחשבה על חיסכון במקום.
בין אם זו מיטה עם ארגז בתוכה, טלוויזיה שיכולה להיתלות על קיר ולא לעמוד על מזנון, ארונות עם דלתות הזזה וגם חלונות הזזה שלא תופסים מקום מיותר.

חלון הטה הזז Tilt & Slide

מציג הרבה מאוד יתרונות, כמו חיסכון בחלל שלא בא על חשבון בידוד רעשים (בניגוד לחלון הזזה רגיל). גם יתרונות כמו בידוד קור וחום והגנה מפני פורצים, בזכות מערכת נעילות בכל היקף החלון.

ראשית, חשוב להבין כי חלון הטה-הזז עשוי בדרך כלל משני חלקים, כשחלק אחד נפתח עם כנף שזזה בסמוך לחלק קבוע שנמצא לצדה. סיבוב נוסף של הידית מאפשר פתיחה של הכנף בפתיחת קיפ – הטיה, עבור אוורור מבוקר של חלל. החלון מציע נעילות בכל צדי הכנף, אשר מעניקות לו סגירה הרמטית ומבודדת וגם הגנה מפריצות.

דלת הטה-הזז נוחה לתפעול, ורלוונטית במיוחד לוויטרינות של יציאה לחצר, למרפסת או לגינה, כאשר היתרון המשמעותי שלה הוא החלל המינימלי שהיא תופסת במצב פתוח, שלא בא על חשבון בידוד ואיטום. בכך, נוצר חלון מבודד תרמי אשר הופך את הבית למקום הרבה יותר נעים להיות בו.

לא להתפשר

חלון מבודד רעש הוא קריטי מכיוון שהוא יוצר הפרדה בין הבית לחוץ. מבחינת בידוד רעש ובידוד תרמי, דלת הטה-הזז של חלונות היי-טק היא חלופה איכותית ואטומה יותר מדלת הזזה רגילה. רמת הבידוד והאיטום המקסימלית של החלון מתקבלת בזכות מערכת כפולה של גומיות EPDM הרמטיות, כאשר ניתן להגיע לעובי זכוכית בידודית של עד 32 מילימטר.

פרופיל ה-uPVC עם חיזוק פלדה פנימי שממנו עשויים החלונות שלנו, מאפשרים לכנף של דלת הטה-הזז להגיע לגובה מקסימום של 237 ס"מ ורוחב של 200 ס"מ. מנגנון פרזול כמו שמציע דלת הטה-הזז מתאים לפתחים גדולים ורחבים, ומתאים גם לכנפיים ששוקלות הרבה מאוד – עד כ-200 ק”ג.

הדלתות וחלונות הטה-הזז מציעות אפשרויות למעצבים, אשר יכולים לספק כאן גם פונקציונאליות בלתי מתפשרת וגם יופי בתכנון נכון של צבעים וחלוקות, מעבר למאפיינים של בידוד מרעשים וחום וכמובן – חסכון במקום.

חלון הטה-הזז הוא בדיוק מה שאתם צריכים? חשוב לכם לשלב בבית חלונות מתאימים, כאלה שישתלבו נהדר לצד האלמנטים האחרים ויכניסו את הסטייל ואת האיכות לבית? חלונות היי-טק היא הכתובת הנכונה עבורכם.

החברה משלבת בפתרונות השונים שהיא מציעה טכנולוגיות מודרניות חדשניות והיא מספקת ללקוחותיה מענה בהתאמה מלאה. מוצריה עומדים בסטנדרטיים גבוהים ומבטיחים מענה לאורך שנים.

לפרטים נוספים אודות המוצרים והשירות, לחצו כאן ולקבלת מענה לשאלות נוספות, התקשרו לטלפון 02-6565575