מחירי חלונות לבית

הייטק ווינדוס לא מתחייבת למחירים הנמוכים בשוק, אבל כן מתחייבת לסטנדרטים ולאיכות הגבוהים ביותר בשוק. בתחום החלונות, הכלל “הקמצן משלם פעמיים”, עובד כמו בכל ענף הבניין. ניתן להשיג חלונות לבית פרטי במחיר זול יותר משלנו, אבל הצרכן הנבון, שישקלל הוצאות אנרגיהנוחותאסטטיקה ואורך חיים, וכמובן גם מחיר חלון – מוזמן לבדוק אותנו.

חברה רצינית לא תשווק חלונות לא בקילו ולא במטרים. הטכנולוגיה של חברת REHAU (ריהאו) מאפשרת אופציות מרובות לעיצוב  חלון. לכל סוגי חלונות לבית פרטי או ציבורי יש דרך תמחור שונה. שיטת התמחור שטובה לירקות אינה מתאימה לתעשייה. אנחנו מחשבים עלויות לפי תוכנית קונקרטית על ידי תוכנה הלוקחת בחשבון היבטים עיצוביים, מפרט טכני, אופן התקנה וכד’. כאשר תקבלו מאיש המכירות שלנו הצעת מחיר עבור התקנת חלונות בביתכם ותערכו השוואה לאופציות אחרות, תופתעו לגלות מחירים נוחים ותנאים גמישים המוצעים על-ידינו.

החלפת חלונות מחיר

אנחנו צברנו ניסיון גדול בשדרוג בתים ישנים ודירות קיימות על-ידי החלפת חלונות אלומיניום ישנים לחלונות היי-טק מתקדמים. יש לנו את הידע והשיטות המיוחדות שלנו להחליף חלונות ישנים. אנחנו יודעים להחליף חלון כיס, שמכניס רעש ורוח הביתה, לחלון דריי קיפ, או להחליף חלון עץ ישן לחלון מבודד ומודרני, בלי שתזדקקו לשיפוצניק שישלים את העבודה. לכן חלון דריי קיפ מחיר שלו בבית חדש יהיה זול יותר ממחיר של אותו חלון בבית ישן.

איך לשלם פחות ולקבל יותר – טיפים

ללקוחות שתכננו את תקציב החלונות שלהם לאלומיניום הזזה עם תריסים “כמו אצל כולם” וגילו שהעולם התקדם בינתיים, אנחנו מציעים כמה רעיונות להוזלה:

1. להיפטר מתריס גלילה 
אם הבית שלכם בבניה או בשיפוצים, אפשר להרוויח פעמיים, גם להגדיל את חדירת האור לבית על חשבון המקום שתופס ארגז התריס וגם לחסוך בעלות התריס. אם אין אפשרות להגדיל חלון לגובה על ידי פתיחת קיר, ניתן לסגור את נישת התריס הישן בגבס ולקשט חלון פי וי סי חדש בוילון עם רמת הצללה הנוחה לכם. כך הבית יראה אסטטי יותר ותחסמו את מקור הקור והרוחות, וגם תחסכו מעצמכם כאב ראש של ניקיונות ותיקונים של התריס. מי שתקציבו מוגבל, מוזמן לשקול שנית את נחיצות התריסים.

נסו להגדיר לעצמכם למה חשוב לכם שבחלון מסוים יהיה תריס. אם הסיבה היא החשכת החדר ביום, האלטרנטיבה היא – וילון אטום, כמו וילונות בבתי מלון. אם החלון פונה לרחוב ואתם דואגים לפרטיות, זכוכית לא שקופה, חלבית למשל, או וילון רגיל יפתרו את הבעיה. אם אתם חוששים מפני כניסת חום, הפתרון המודרני – זכוכית  Low-e חוסמת קרינה, אותה ניתן לשלב עם וילון, זכוכית חלבית ועוד.

מי שמתקין תריס כדי לבצר את הבית מפורצים, אנחנו יכולים להמליץ לו על זיגוג עם רמת בטחון מוגברת עד זיגוג ממוגן ירי ומנגנוני נעילה תואמים. מי שצריך תריס כדי להגן על החלון מרוחות וגשמים יכול ללא חשש לוותר עליו, מפני שהחלונות שלנו יעשו את העבודה הרבה יותר טוב מהתריס. מי שיחליט שהתריסים נחוצים לו בכל זאת אבל תקציבו אזל נכון לרגע זה, יש אפשרות לעשות חלונות עם הכנה לתריס, וכאשר תרצו, אנחנו נגיע ונשלים את העבודה.

2. אפשרות שנייה לחסוך היא לא להתקין שיש שמחפה את פתח החלון.
חלון פי וי סי, ששיטת התקנתו שונה מחלון האלומיניום, לא מצריך ציפוי פתח החלון בשיש. שיש גם מהווה גשר קור (לכן ההזעה ונטייה לעובש) וגם סופג לכלוך וכתמים. בהתאם לסוג פתח החלון אנחנו נציע לכם “התקנת היי-טק” עם אף מים בחוץ ואדן חלון מפי וי סי מעוצב ופרקטי בפנים.

3. בחדר שיש בו כמה חלונות, לא כולם ישמשו לאוורור.
לכן ניתן להחליף חלק מהחלונות בויטרינות קבועות ללא פתיחה. מבחינה אסטטית זה יתרון, תרוויחו משטחי זכוכית פנוראמיים גדולים. ומבחינה כספית חלון קבוע עולה חצי או לפעמים שליש מהמחיר של חלון נפתח. כמו כן, חלקים קבועים אפשר לשלב בחלונות גדולים ובויטרינות שמשקיפות לגינה או למרפסת, וכך לחסוך עלות פתחי יציאה מיותרים.

חלונות היי-טק מתאימים לא רק לעשירון העליון ולבתי יוקרה. החלונות המבודדים שלנו יחסכו לכם הרבה כסף על חימום ומיזוג!

אז כמה זה עולה לנו?

החלטתם להחליף את החלונות בבית או במשרד שלכם? מצוין. עתה, לאחר שבחנתם את האפשרויות השונות ואספתם את כל המידע שאתם צריכים על כל דגם ודגם, זה הזמן גם לקבל מושג כללי באשר לעלות. חלונות מחירים הם שיקול מרכזי וחשוב בבניית בית או בשיפוץ דירה, וכאשר מדובר לרוב בהוצאה כספית כללית לא קטנה, כדאי לבדוק היטב כל אפשרות ואפשרות לפני קבלת החלטה על סוגי חלונות.

מחירים משתנים

ישנם, כאמור, סוגים שונים של חלונות. כאשר מחפשים חלון כפול מחיר, כמו גם מחירים של חלונות הזזה וחלונות עם תריס, העניין נקבע בהתאם למספר פרמטרים.

דוגמא למחיר חלון דריי-קיפ כנף אחת מטר על מטר יעמוד על בין 1,300 ₪ ל – 1,700 ₪, אך חישוב המחיר הסופי לחלון לא יהיה מחיר למטר מרובע, אלא ייקבע לפי הסעיפים הבאים:

שטח החלון שבו מעוניינים להתקין אותו
סוג החלוקה שבו ( מספר החלקים הקבועים שבו ומספר החלקים הנפתחים)
סוג הפתיחה (האם זה חלון הזזה, דלת או חלון דריי-קיפ)
סוג הזיגוג (4-16-4, עם/בלי גז ארגון, חוסם קרינה וכו’)
אופי הבנייה, נגישות ונחיצות סגירות בהיקף החלון

מסיבות אלה, טווח המחירים רחב.

מחיר חלון אלומיניום של ספקים אחרים יהיה כנראה יותר זול ממחיר חלון PVC שלנו, אך יש לשקול את ההחלטה בראייה לטווח ארוך, ובהוצאות חשמל שחלון PVC יחסוך, כמו כן איכות חיים שונה, לעומת מחיר חלון אלומיניום. חלון אלומיניום נחשב לפופולארי בארץ בגלל הרגל של שנים, אך הגיע הזמן להתקדם ולחשוב מחדש על העניין: איננו נוטים להחליף את חלונות ביתנו באופן תכוף, ואיכות ובידוד הם פרמטרים שאסור להתפשר עליהם.

חלון ההזזה פרקטי מבחינת מקום, ונחשב לפופולארי מאוד בארץ, אך הוא לא נותן איטום ובידוד איכותיים כמו חלון דריי-קיפ. חלון הזזה מחיר דומה למחיר חלון דריי-קיפ, אך יתרונותיו הבידודיים פחותים, לכן יש לקחת את כל הפרמטרים האלה בחשבון, לפני קבלת החלטה.

למחפשים חלון עם תריס פנימי מחיר גם כאן המוצר יגיע בטווחים שונים, הנקבעים לאור שקלול כל הפרמטרים הנדרשים – גודל החלון, הפעלה חשמלית או ידנית, צבע וכו’. לתריס הפנימי יתרונות רבים, שמספקים מענה מושלם ללקוחות שונים.

החלון הכפול (חלון דריי-קיפ סטנדרטי שלנו) מציע רמת בידוד גבוהה במיוחד, תרמית ואקוסטית, ולכן מצוין לדירות או משרדים במקומות עירוניים או במקומות גבוהים, כמו גם בוילות או בתים פרטיים.

לסיכום: המחירים משתנים וחשוב לאסוף את כל הנתונים לפני שמקבלים הצעת מחיר ספציפית.

רוצים לשלב את אחד החלונות בבית או במשרד שלכם?

חלונות היי-טק, המתמחה בחלונות PVC היא המקום הנכון לפנות אליו.
לפרטים, צרו קשר בטלפון 02-6565575

לדעת עוד