סגירת מרפסת לחורף – כל הפתרונות

יש לכם מרפסת? כמה כיף לשבת במרפסת ולהנות מתחושת האוויר הפתוח.

המציאות היא שבישראל יש הרבה מרפסות שהופכות בקיץ לשטח איפסון ובחורף הן לא שימושיות מעצם היותן חשופות למזג האוויר החורפי. כאן נכנסת לתמונה האפשרות לסגור את המרפסת עם חלונות.

חברת חלונות היי-טק מובילה את המהלך שיעביר את תושבי ישראל אל תוך העתיד של עולם החלונות באמצעות מוצר איכותי ללא פשרות, המעניק בידוד תרמי ואקוסטי מצויינים ואשר משנה את השוק המקומי הוותיק. אם אתם מעוניינים בפתרונות שיעניקו לכם מרפסת שמש סגורה שימושית ומהנה באמצעות חלונות יפהפיים, איכותיים, עמידים ומבודדים – בואו ונפתח לכם דלת לעולם חדש, מתקדם ומופלא של חלונות PVC.

לחלונות PVC איכותיים מתוצרתנו יש הרבה יתרונות, הנה כמה מהם:

הם יותר חסכוניים

בחיי היומיום המודרניים שלנו, נהיינו יותר מפונקים. אנחנו מחממים יותר בחורף וממזגים יותר בקיץ, ובכך מגדילים את עלויות החשמל של משק הבית. חלונות מבודדים מאפשרים לשמור על טמפרטורה רצויה, מסייעים להפיק את המירב מאמצעי החימום / מיזוג הביתיים ומפחיתים את צריכת החשמל שלכם. כל זה אף משמעותי יותר כאשר מדובר בשטח פנים גדול במיוחד של חלונות המשמש לסגירת המרפסת. זה שווה לכם לא מעט כסף.

הם קלים יותר לניקוי

PVC מאפשר לייצר משטח ששטח פניו יותר חלק והוא מקשה על הליכלוך להיתפס עליו. התוצאה – נראות יפה יותר והרבה פחות מאמץ בעבודות נקיון. זה אומר שתוכלו להנות מריבוי החלונות שיסגרו לכם את המרפסת מבלי להשקיע הרבה יותר עבודה בניקוי.

הם אפילו בריאים יותר 

כן, גם בתחום זה יש לחלונות PVC יתרון. די בכך שהם יפחיתו את תופעת העיבוי בתוך הבית – מעצם היותם מבודדים טובים יותר בהיבט התרמי – היא כבר תרומה משמעותית לבריאות, כיוון שככל שיש פחות התעבות, כך יהיה פחות סיכוי להיווצרות עובש שנוטה להתנחל על משטחים לחים. זו בדיוק הסיבה להתפתחותו של עובש על חלקי חלונות אלומיניום. אתם לא רוצים עובש, נכון?

שומרים יותר טוב על שקט

כפי שחלונות PVC שלנו יעילים יותר בבידוד תרמי, כך גם הבידוד האקוסטי שלהם יותר יעיל. העובדה שהם יותר אטומים מעניקה להם את היכולת להפחית את רמת חדירת הרעשים מבחוץ הרבה יותר ביעילות לעומת חלון אלומיניום רגיל. כעת דמיינו את עצמכם יושבים במרפסת, נהנים מנוף נפלא ותחושת מרחב, יחד עם שקט מוחלט. חלום כבר אמרנו?

הם יותר אסטטיים

מניפת צבעים מגוונת במיוחד הנפרשת בפני לקוחותינו ומבחר הציפויים העמידים הניתנים ליישום בחלונות שלנו הוא עצום. אנו נייצר עבורכם חלונות שיגשימו את משאלותיכם העיצוביות. החלונות בבית לא יהיו מעצור לחלומות שלכם.

הם יותר חזקים

כן, קראתם נכון. איך זה יתכן? ובכן, בפרופיל PVC לחלון מושחל חיזוק בצורת פרופיל פלדה המאפשר גם עיגון של כל הפירזולים – זהו שילוב מנצח. אלומיניום הוא חומר מצויין בעל זכויות רבות אך הרכות היחסית שלו אינה אידיאלית לעיגון ובניגוד ל-PVC, על אלומיניום נראה מיד סימני מכה. גם בסעיף זה, לחלונות שלנו יש יתרון גדול כאשר באים לסגור מרפסת.

מכניסים יותר אור

מדהים שבישראל שטופת השמש, הרבה פעמים מרגישים בכניסה לבתים שהם מעט חשוכים. זה לא במקרה. ברוב הדירות בארץ תמצאו בחדרי המגורים חלונות קטנים. פתח החלון כולל בתוכו גם את ארגז התריס מלמעלה, אשר אפילו מקטין אותו עוד יותר בפועל. כאשר מדובר בחלונות PVC, שאינם מוליכי טמפרטורה כמו אלומיניום, אין את האובדן התרמי שיעיק על הוצאות החימום / מיזוג וכך מתאפשר ליצור חלונות גדולים יותר ללא חשש. יותר חלון שווה יותר אור. זהו פתרון אידיאלי למרפסת סגורה ומוארת.

אם תבחרו לסגור מרפסת עם חלונות PVC של חלונות הייטק, תגלו שאתם נהנים מכל העולמות – מצד אחד בידוד אקוסטי ותרמי יעיל ביותר שעוזר לכם להשיג שהיה בטמפרטורה נעימה במיוחד במרפסת שלכם תוך כדי חיסכון בעלויות ומצד שני אפשרות לאוורר בקלות על ידי שימוש בפתיחה הקלה והמהירה של החלונות שלנו.

סגירת המרפסת תאפשר לכם לנצל אותה כתוספת לשטח הבית, להכניס אליו הרבה יותר אור ולהשתמש בה בכל עונות השנה ללא תלות בתנאי מזג האוויר.

דמיינו ישיבה בערב חורפי, בטמפרטורה נעימה, עם כוס משקה חם וכך אתם מביטים החוצה וצופים בגשם. להבדיל, ארוחת צהריים משפחתית ביום קיץ, ואתם במיזוג ונהנים משפע של אור.

מעוניינים לבצע סגירה למרפסת שמש בביתכם?

אתם רוצים סגירה מבודדת ואיכותית?

אז בואו ותכירו אותנו – חלונות היי-טק, חברה המביאה לישראל את המילה האחרונה בעולם החלונות: חלון PVC. אנו מפעילים כאן בארץ פס ייצור לחלונות ודלתות מ-PVC המפחית למינימום ההכרחי מעורבות אנושית, העומד בתקנים מחמירים של איכות ייצור אירופאית, עליה אנו מקפידים.

אנו יצרן מורשה מטעם חברת REHAU הגרמנית ועובדים עם ספק פירזול גרמני מוביל עבור מוצרנו. קחו את הזמן, הקליקו כאן וקראו עוד על פתרונות עבור סגירת מרפסת שמש שאנו מציעים.

יהיה לנו לעונג לעמוד לשרותכם בכל שאלה ולצרף אתכם לקהל לקוחותינו.

לדעת עוד